Ik zie geen installaties na het inloggen op de certificatendatabank
Mogelijks is uw probleem te wijten aan het feit dat u een fout maakt bij het inloggen.
Na het inloggen met de de eID krijgt u normaal het volgende scherm te zien:

Hier moet u kiezen voor het aanmelden namens een "onderneming of organisatie" in plaats van onder de burgernaam. Anders bekijk je de installaties die op uw naam staan ipv deze op naam van de onderneming.
Als u deze keuze juist maakt zou u de naam van uw onderneming in de rechterbovenhoek naast uw naam moeten zien staan wanneer u bent ingelogd.

Hopelijk verhelpt dit het probleem. Alvast bedankt voor uw feedback bij een geslaagde transfer van GvO's.
Voor specifieke vragen omtrent IT problemen kunt u contact opnemen met de VREG via certificatendatabank@vreg.be of 02/553.13.95.
Na het inloggen met de de eID krijgt u normaal het volgende scherm te zien:

Hier moet u kiezen voor het aanmelden namens een "onderneming of organisatie" in plaats van onder de burgernaam. Anders bekijk je de installaties die op uw naam staan ipv deze op naam van de onderneming.
Als u deze keuze juist maakt zou u de naam van uw onderneming in de rechterbovenhoek naast uw naam moeten zien staan wanneer u bent ingelogd.

Hopelijk verhelpt dit het probleem. Alvast bedankt voor uw feedback bij een geslaagde transfer van GvO's.
Voor specifieke vragen omtrent IT problemen kunt u contact opnemen met de VREG via certificatendatabank@vreg.be of 02/553.13.95.
Bijgewerkt op: 03/08/2020
Dankuwel!